site-wide search

SomaliNet Forums: Archives

This section is online for reference only. No new content will be added. no deletion either...

Go to Current Forums ...with millions of posts

Somali men are selfish !!!!!!!

SomaliNet Forum (Archive): Ila Tali Walaal - Ask The Experts: Archive (Before Oct. 29, 2000): Somali men are selfish !!!!!!!
Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Balqiis

Thursday, June 15, 2000 - 02:57 am
Why somli men dot take marrige very seriously and take their responsibility towards their wives and their famlies? because i noticed divorce rates is increasing lately in somali people whether they living in west or backhome?

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Warta suuqa

Thursday, June 15, 2000 - 12:24 pm
------------------------

========================
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
------------------------

Coz they need to learn basic traffic marriage to downsize the coalition. I believe.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Friday, June 16, 2000 - 12:02 pm
it is 911 not the men

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Indha caashaq

Friday, June 16, 2000 - 03:03 pm
No it is 411 NOT US.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

IBNU HERER

Friday, June 16, 2000 - 09:33 pm
salama calaykum akhyaarta dhamaan.
hadaan isku dayo in aan waxyar ka idhaahdo suaashaas ay ina soo weydiisey BALQIIS.
WAXAAN ANIGU U MALEYNAYAA XAGA WESTRENKA DUMARKA BAA DHIBTA WADA WAAYO WAXAAN TEGEY 4 DOWLADOOD OO YURUB AH IYO WAQOOYIGA AMERICA INTA BADANA WAXAA LAGA CABANAYEY DUMARKII BAA QAATEY DHAQAMADII REER GALBEEDKA!!!! ILLAAHAY BAASE XAQIIQADA OG, RAGA LAFTIGOODU DHIBKA WAX BAY KU LEEYIHIIN, BALSE HA LAFALANQEEYO HANA LA HELO CILADU MEESHA AY KA TIMID INSHA ALLAAH.
FIIRO GAAR SH:- WAXAAD OGAATAAN DHAMAANTIIN IN ILLAAHAY SUBXAANUHU WA TACAALAA INOO DEJIYEYE DIIN, TAAS OO INOO SHEEGEYSA WAX KASTA OO NOLOSHA ADUUNKA IYO AAKHIRABA AH, HADEYNAAN KU DHAQMINA DHIBAATOOYIN INTAAS AYNU U JEEDNO KABADAN BAA DHACAYA, MARKAAS AYNU ILLAAHYA KA CABSANO LABGADEENA DHINACBA {RAG IYO DUMARBA} WAXAAN KU QOSLEY 911 WAX BAA KA JIRA BAAN FILAYAA WALAWBA AANAN ANIGU LA KULMIN WELI ILAAHAY BAAN KA MAGAN GALAYE "AAMIIN"
ASALAMA CALAYKUM WA RAXMATU ALLAH MANI TABACAL HUDAA. BY IBNU HERER.

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

danjire

Saturday, June 17, 2000 - 11:07 am
balqiis hadal wayn baa ka dhacay hadaan raga soomaaliyeed nahay anaga iska xaal marinayn
dumer xun iyo rag xun labaduba waa jiraaan ee
dadka waxaa wada caqliga .inta caqliga yar baad ka hadlaysaa .
dhib badan baan ka tirsanaynaa dumarka oo hada u
batay inay noqdeen xiisalayaaal,raga jacaylka tusa oo cirka geeya ma helaan wanaag waxa loogu jawaabaa kibir sidaas baa rag badan aaminsanyihiin naagaha waal lag jajabiyaa ,sidaad feerta qaloocan uga samatsantii ayaa qaloocu idinku badan yahay.dalkii dhaqan baa jiray iyo kal dabayn,qurbe waxay noqtay nin iyo nasiibkii.
balqiis qalad ha fahmin waa laga yaabaa inaaad rag xun argtay.anaga laftayda dhib baa nahaysta
ee ka hadal sideen wax u xalinaa adigoon danbi iyo cay u soo jeedin aabahaa iyo wiilasha kula dhashay.

by;danjire

Top of pagePrevious messageNext messageBottom of pageLink to this message

Anonymous

Saturday, June 17, 2000 - 11:10 am