Short Film from Hargeisa (illegal Immigration)

Daily chitchat.

Moderators: Moderators, Junior Moderators

Forum rules
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
Mr.Wise
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Short Film from Hargeisa (illegal Immigration)

Post by Mr.Wise »

Sponga

Re: Short Film from Hargeisa (illegal Immigration)

Post by Sponga »

Jag jobbar i migrationvertet i Märsta och jag kommer att avslöja Somalier i från norra Somalia och Djabouti om du försättar och posta såna här skit saker

Walaahi jag samrbetar med den mannen som jobbar som Somalisk språk analytiker och vi kommer att sätta hård mot hård

ingen mer reer waqooyi iyo djaboutian som kommer att agera som flykting ifrån SYD
The_Emperior5
SomaliNet Super
SomaliNet Super
Location: Suldaanka Guud beelaha reer Sheikh isxaaq Bani Axmed Bani Hashiim. In the republic of Soliziland

Post by The_Emperior5 »

yes its sad dadkiiwadanka jooga cudurkii dhoofiida haya waan arkay some of my close cousins talk about nothing else then inadeer ii gee Ingreeska . if they wanne come wadda fiican ba la soo marriya not liibiya iyo greece.
Keyse_0208
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by Keyse_0208 »

Cool documentary, ninkii dalkiisa ka carara dulinimaa u dambeysa. I just like the way they do the poetry like its nothing
Mr.Wise
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Post by Mr.Wise »

Sponga wrote:Jag jobbar i migrationvertet i Märsta och jag kommer att avslöja Somalier i från norra Somalia och Djabouti om du försättar och posta såna här skit saker

Walaahi jag samrbetar med den mannen som jobbar som Somalisk språk analytiker och vi kommer att sätta hård mot hård

ingen mer reer waqooyi iyo djaboutian som kommer att agera som flykting ifrån SYD
spara mig från din calacal din jävla fitta, du är inget mer än passiv bidrag ätare, jag samarbetar med somalisk språk analytiker kute!
Cumar-Labasuul
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by Cumar-Labasuul »

Nice video, it's true that tahriib is all they think of back home. Hablahaa ba ka daran ragga. My cousin ran away in 2004 probably south coz in 2006 I heard she was in xamar and now I hear shes in south africa. Walee waa waalii :down:
Locked
  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “General - General Discussions”