Forum rules
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
[quote="HELWAA"]han har säkert blivit slagen av rasister....jag fattar inte folk som e ute till 3 på naten......kan de inte inse att det här e inte deras land [/quote]
Jag är alltid ute i stan sent på natten särskilt i helgerna och ingen kan röra mig vet du varför?
[quote="Hatersss"]adanboy i was in norway visiting my brother last month We went to that independance concert
were u there ??[/quote]
no sxb I havent been there last 6 months,but i heard of that concert tho..pretty fukked up town these days Oslo is what i hear..is not what it used to be
[quote="COSTA"][quote="adanboy"]Costa ,du går rundt med voldalarm din feiging,er det derfor [/quote]
Nej jag har polisens pepparspray och två små knivar [/quote]
EN LITEN KNIF KOMMER INTE AT HJÄLPA DIG...jag hörde folk skjuter varnadra i stockholm...esp i invandrare områden...det står alltid i tidningarna...det e livfarligt att leva där
I don't know how many people are gunned down on a daily basis in Somalia , but if somebody called ALI gets a beating in Norway it all of a sudden turns into an outrageously shocked exchange between the skinny Scandinavian Snet community
"Nej haar jag skutter vanadra...... blahblhablah....." PS: No I don't speak swedish , just a few samples taken here and there .
EN LITEN KNIF KOMMER INTE AT HJÄLPA DIG...jag hörde folk skjuter varnadra i stockholm...esp i invandrare områden...det står alltid i tidningarna...det e livfarligt att leva där [/quote]
Sluta at titta för mycket på efterlyst programmen du låter som min morsa ingenting händer i invandrare områdena
Faktiska de har röstats fram som lugnaste stadsdelarna i stan ingen rån för att det finns ingen att råna alla är lika fattiga ingen våldtäkt heller tjocka kvinnor med jilbaab vem fan vill våldta de