Somali Man Badly Beaten?Anyone from Norway
Moderators: Moderators, Junior Moderators
Forum rules
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
Re: Somali Man Badly Beaten?Anyone from Norway
Hello jag hörde det finns somaliska gängor också som misshandlar ala tom somalier 

- COSTA
- SomaliNet Super
Har du inte läst Somaliska tjej ligan som har rånat gamlingar i hela förra hösten och vintern de var sjuttonåringar och fått deras domar förra månaden 

- COSTA
- SomaliNet Super
Läs den här artikeln Somaliska gäng medlemmar TJEJLIGAN
http://www.metro.se/se/article/2007/07/ ... /index.xml

http://www.metro.se/se/article/2007/07/ ... /index.xml
[quote="COSTA"]Har du inte läst Somaliska tjej ligan som har rånat gamlingar i hela förra hösten och vintern de var sjuttonåringar och fått deras domar förra månaden
[/quote]
loooooooooool..faan...walaahi jag tycker synd om de här ungdomarna föratt deras föräldrar ger de ingenting så de måste råna folk för att köpa den senaste addidas..subxanallah.Somalier e snålla och tänker bara på att spara...tänker de aldrig på sina batn acuudubilaah

loooooooooool..faan...walaahi jag tycker synd om de här ungdomarna föratt deras föräldrar ger de ingenting så de måste råna folk för att köpa den senaste addidas..subxanallah.Somalier e snålla och tänker bara på att spara...tänker de aldrig på sina batn acuudubilaah

"I rätten satt de och fnissade när åklagaren läste upp de 19 åtalspunkterna. På fredagen faller domarna mot den så kallade tjejligan från Rinkeby."
loooool vad fan skrattar de åt när de ska fängslas.....ala nacasiysana...de ska ju visa ånger och ledsamhet...herregud.....somalier e koko wale

loooool vad fan skrattar de åt när de ska fängslas.....ala nacasiysana...de ska ju visa ånger och ledsamhet...herregud.....somalier e koko wale

- COSTA
- SomaliNet Super
Den äldsta bara har fått två månaders fängelse hon var 20
resten sluten ungdomsvård i två år (tänk att bo två år med
med de värta ungdomarna i sverige)och en annan nittonåring fick en villkorlig dom för medhjälp till grov stöld och häleri.
Helwa skulle du våga att råna nån eller är du fegis somjag tror
med de värta ungdomarna i sverige)och en annan nittonåring fick en villkorlig dom för medhjälp till grov stöld och häleri.

[quote="COSTA"]Den äldsta bara har fått två månaders fängelse hon var 20
[/quote]
Tror du att jag är galen när jag rånar folk.......jag skule inte våga ta tugumi i affären....och att inte pågå brott e inte feghet det e smarthet.DEt e inte bara danbi...du förstör hela ditt rykte och om du hamnar på polis registret då e din framtid här i sverige över......varje arbetplats kommer att kola up dig

Tror du att jag är galen när jag rånar folk.......jag skule inte våga ta tugumi i affären....och att inte pågå brott e inte feghet det e smarthet.DEt e inte bara danbi...du förstör hela ditt rykte och om du hamnar på polis registret då e din framtid här i sverige över......varje arbetplats kommer att kola up dig

- COSTA
- SomaliNet Super
Horta hur länge ska man vara hos polisens belasting registern jag har hamnat hos den och har missat ett jobb på grund av nånting jag gjorde när jag var ung och dum 

- DR-YALAXOOW
- SomaliNet Super
costa vad har du gjord?
har du valdtagit din lilla syran??
du lilla zanaawi!!!
har du valdtagit din lilla syran??
du lilla zanaawi!!!
- COSTA
- SomaliNet Super
Jag har misshandlat en Macalin dhiblaawe kille i stan åtta år sen 

- DR-YALAXOOW
- SomaliNet Super
aldrig i livet igaar macalin dhibalawe hur han bli misshandlat av en liten axmaaro boy, det r omojgligt
miskiinkaas somaliga ghanes ayaa feeraha ka tumey, kuwa ambulaska norge cunsuriyad awgeed inuu AIDIS qaba oo kale meesha ayuu iska yaaley 2 saacadood miskiinka.xitaa booliiska waa iska fiirsanaayeen ninka dhiig baxaayo dhulka iska yaal.
GAAL CADAAAN nacalaa ku yaal xaasidsanaa!!
miskiinkaas somaliga ghanes ayaa feeraha ka tumey, kuwa ambulaska norge cunsuriyad awgeed inuu AIDIS qaba oo kale meesha ayuu iska yaaley 2 saacadood miskiinka.xitaa booliiska waa iska fiirsanaayeen ninka dhiig baxaayo dhulka iska yaal.
GAAL CADAAAN nacalaa ku yaal xaasidsanaa!!
Intalti ten........hadaraw........

- michael_ital
- SomaliNet Super
3 pages, and not one post saying what happened?
-
- SomaliNet Super
- Location: shibis, shangaani iyo shabellehoose= Shanshi Serenity
Mikey these people are scandanavian skinnies. The filth of the somali diaspora.
thats wrong unclebin..there are many maryooleey with quality in scandinavia 

-
- Similar Topics
- Replies
- Views
- Last post
-
- 5 Replies
- 880 Views
-
Last post by xamari_gash