someone block my IP number for entering somalinet forum

Daily chitchat.

Moderators: Moderators, Junior Moderators

Forum rules
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
DR-YALAXOOW
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Re: someone block my IP number for entering somalinet forum

Post by DR-YALAXOOW »

HELWAA wrote:hej dr..blir du aldrig trött på det här folket här inne?....varför logga in från ditt hem när du ä gift...eller du har förlorat alla dina krafter?Akta dig så din fru inte rymmer med mjölk mannen :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: jag gillar somalinet, jag brukar logga in överallt hemma, shaqada. och :lol: min fru hon är för gammal att rymma med nån :lol: :lol:
HELWAA
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Re: someone block my IP number for entering somalinet forum

Post by HELWAA »

DR-YALAXOOW wrote:
HELWAA wrote:hej dr..blir du aldrig trött på det här folket här inne?....varför logga in från ditt hem när du ä gift...eller du har förlorat alla dina krafter?Akta dig så din fru inte rymmer med mjölk mannen :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: jag gillar somalinet, jag brukar logga in överallt hemma, shaqada. och :lol: min fru hon är för gammal att rymma med nån :lol: :lol:

Jag kan inte fatta att du kallar din fru for gamling :lol: :lol: , stockholm är fullt med ensamma vargar som inte bryr sig hur gammal man är.Så länge hon har en ren säng och mat på bordet är hon en pärla.Ta henne inte forgivet huuno och uppskatta varje minut med henne. :up:
Locked
  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “General - General Discussions”