ASHLEE!

Soomaalida waddankan ku dhaqan

Moderators: Moderators, Junior Moderators, Islam mods, uk mods

SAIFULLAH_1
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

ASHLEE!

Post by SAIFULLAH_1 »

MY LOVE FROM DAY 1. U ARE MY QUEEN EVEN THOUGH MY BOYS THINK IM A FOOL. I'LL ALWAYS LOVE U, AND ITS FROM THE BOTTOM OF MY HEART BOO Wink

I LOVE U Wink Wink
Candy_Triggers
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Post by Candy_Triggers »

Crying or Very sad
Ashlee!
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Re: ASHLEE!

Post by Ashlee! »

[quote="SAIFULLAH_1"]MY LOVE FROM DAY 1. U ARE MY QUEEN EVEN THOUGH MY BOYS THINK IM A FOOL. I'LL ALWAYS LOVE U, AND ITS FROM THE BOTTOM OF MY HEART BOO Wink

I LOVE U Wink Wink[/quote]

i love you too boo. wheres the roses? Rolling Eyes and you forgot to mention the other bit we (rehearsed) tell me i am extra thin the way i like it ..wheres that bit gone? edit it. Rolling Eyes
SAIFULLAH_1
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Post by SAIFULLAH_1 »

rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love rose Love
Locked
  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “Europe - UK”