New site for Somalis in the Sweden
Moderators: Moderators, Junior Moderators
Forum rules
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
Re: New site for Somalis in the Sweden
Det är ungdom site nu har jag kollat in det och det värsta jag måste vara medlem för att kunna titta....de bilderna som var synliga var svenne......så jag tror inte att jag kommer slösa onther minut there 
- COSTA
- SomaliNet Super

Jag är medlem i den första och främsta du måste registerera med din personnummer också men du har rätt walaahi jag har slutat att kolla den när jag såg alla som använder den är under
Ã¥rton
det finns tjejer som visar sina bilder och de är bara elva eller tolv år damn de borde stänga den där sejten men den är inte bara somalier wax walaba ka buuxa
Ã¥rton
det finns tjejer som visar sina bilder och de är bara elva eller tolv år damn de borde stänga den där sejten men den är inte bara somalier wax walaba ka buuxa
[quote="COSTA"]Jag är medlem i den första och främsta du måste registerera med din personnummer också men du har rätt walaahi jag har slutat att kolla den när jag såg alla som använder den är under
Ã¥rton
det finns tjejer som visar sina bilder och de är bara elva eller tolv år damn de borde stänga den där sejten men den är inte bara somalier wax walaba ka buuxa[/quote]
varför måste man uppge sitt personnr för det här folket...är det inte olagligt...tänk om de använder ditt personnr för andra saker....jag skulle aldrig lita på de...och vad gör somalier på såna ställen horta...walle waa yaab
Ã¥rton
det finns tjejer som visar sina bilder och de är bara elva eller tolv år damn de borde stänga den där sejten men den är inte bara somalier wax walaba ka buuxa[/quote]
varför måste man uppge sitt personnr för det här folket...är det inte olagligt...tänk om de använder ditt personnr för andra saker....jag skulle aldrig lita på de...och vad gör somalier på såna ställen horta...walle waa yaab
- COSTA
- SomaliNet Super

Tror du jag gav de min riktiga personnummer jag litar de inte heller men jag har två personnummer som tillhör två killer som flyttade från sverige och jag registrerad mig på den ena av de
Det finns många pidophiles det är därför de kräver personnumret men walaahi jag har inte kollat den där sajten sex månader men lycka till om du vill kolla den
Det finns många pidophiles det är därför de kräver personnumret men walaahi jag har inte kollat den där sajten sex månader men lycka till om du vill kolla den
[quote="COSTA"]Tror du jag gav de min riktiga personnummer jag litar de inte heller men jag har två personnummer som tillhör två killer som flyttade från sverige och jag registrerad mig på den ena av de
[/quote]
no thank you.......fan jag skulle aldig bli medlem i en svenne site...uff.....och varför skulle jag slösa min tid med 15 åringar acuudubilaah
no thank you.......fan jag skulle aldig bli medlem i en svenne site...uff.....och varför skulle jag slösa min tid med 15 åringar acuudubilaah
- COSTA
- SomaliNet Super

Helwa grejen är ni kvinnor giller mogna män who can take responsibility men vi män giller yngre tjejer för att bara ha roligt med de
ju yngre hon är desto hon är sexigare
ju yngre hon är desto hon är sexigare
-
shooli`sgurl
oooooooooh my god i thought that somalians in holland were crazy but the role has changed now. what are the gurls wearing and the boyss with their panthsss whhahha
to crazy for words . i thing somalians have forgotten were they have come from
to crazy for words . i thing somalians have forgotten were they have come from
-
- Similar Topics
- Replies
- Views
- Last post
-
- 46 Replies
- 4407 Views
-
Last post by PureQ