http://wardheernews.com/News_10/Feb/22_Jigjiga.html
Inna Kenayaatiga ayaa jailashooda ku kurey, inna Xabashidaa Jailasheeda ku gurtey
Moderators: Moderators, Junior Moderators

kambuli wrote:^^^ Why don't you comment on the thread?
Check my location huuno...

S_lander-boy wrote:Hi Kambuli Gen Samatar is going down hill do you think his faqash azz should go to prison or not what are your thoughts on it ?

The_Emperior5 wrote:S_lander-boy wrote:Hi Kambuli Gen Samatar is going down hill do you think his faqash azz should go to prison or not what are your thoughts on it ?
S lander Sxb Kambuli was een van de oudste Faqash adviseurs van vroeger , het zal me niks verbazen als ze bloed aan haar handen heeft. Ze Gelooft Dat Afweyne een heilige was.Maar wat verwacht jou van zulke mensen. Ze hebben Hun verdiende loon gehad. En die in het westen wonen worden vervolgd

The_Emperior5 wrote:S_lander-boy wrote:Hi Kambuli Gen Samatar is going down hill do you think his faqash azz should go to prison or not what are your thoughts on it ?
S lander Sxb Kambuli was een van de oudste Faqash adviseurs van vroeger , het zal me niks verbazen als ze bloed aan haar handen heeft. Ze Gelooft Dat Afweyne een heilige was.Maar wat verwacht jou van zulke mensen. Ze hebben Hun verdiende loon gehad. En die in het westen wonen worden vervolgd

Ze is een van de mensen hier op de forum die de ergste haat hebben voor somaliland,we weten niet waarom maar haar gevoelens jegens De isaaq mensen verbergd ze heel goed , Ze is een grote Hypocriet , zei geeft de schuld aan sommige somalische clans die door haar ogen niks goeds kunnen doen en dat het hun schuld is dat somalia kapot is. Vriend ik zou voor haar opassen.Emperior thanks for the info sxb , so she is sheep in wolfs clothes is what your saying. she always comes across as she loves her country and people but the woman is truly a tribalist and for some reason she hates reer waqooiye people hence her location strange woman indeed.

The_Emperior5 wrote:Ze is een van de mensen hier op de forum die de ergste haat hebben voor somaliland,we weten niet waarom maar haar gevoelens jegens De isaaq mensen verbergd ze heel goed , Ze is een grote Hypocriet , zei geeft de schuld aan sommige somalische clans die door haar ogen niks goeds kunnen doen en dat het hun schuld is dat somalia kapot is. Vriend ik zou voor haar opassen.Emperior thanks for the info sxb , so she is sheep in wolfs clothes is what your saying. she always comes across as she loves her country and people but the woman is truly a tribalist and for some reason she hates reer waqooiye people hence her location strange woman indeed.

kambuli wrote:En u bent de meest verachtelijke persoon in dit forum.Krijg uit mijn onderwerp![]()
She is one of the people here on the forum who have the worst hate to Somaliland, we do not know why but her feelings toward the people Isaaq masked them well, she is a great hypocrisy, "said puts the blame on some Somali clans by her eyes can do nothing good and that it is their fault that somalia broken. I would opassen her friend.The_Emperior5 wrote:Ze is een van de mensen hier op de forum die de ergste haat hebben voor somaliland,we weten niet waarom maar haar gevoelens jegens De isaaq mensen verbergd ze heel goed , Ze is een grote Hypocriet , zei geeft de schuld aan sommige somalische clans die door haar ogen niks goeds kunnen doen en dat het hun schuld is dat somalia kapot is. Vriend ik zou voor haar opassen.Emperior thanks for the info sxb , so she is sheep in wolfs clothes is what your saying. she always comes across as she loves her country and people but the woman is truly a tribalist and for some reason she hates reer waqooiye people hence her location strange woman indeed.