Salool kom in
Moderators: Moderators, Junior Moderators, Islam mods
- AbkoowDhiblaawe
- SomaliNet Super
Salool kom in
Så med tanke på att vi båda bor i småland är det inte dags att vi träffas snart dee och pratar om våra framtidsplaner tillsammans. 

- FarIyoAlif
- SomaliNetizen
- Location: Farhareeri - Heegaale - Sararaweyne - Buuhoodle | Samatar Baxnaan's successor
Re: Salool kom in

Lad os håbe hun siger ja lol
- salool
- SomaliNet Super
- Location: "Live Each Day As If It Were Your Last... Tomorrow is Not Promised."
nämen vad trevligt! jag trodde aldrig jag skulle höra de där magiska orden i min ålder.Du förstår lilla vän, jag får inte gå ut efter att jag har gått vilse i skogen här om dagen.Så vi gör så här, jag ska be mina barnbarn att göra mitt rum här på äldreboendet lite mysigt för oss med levande ljus, glöm inte att ta med dig god chocklad, den klistrar sig alltid i mina lösa tänder.men hej du kan borsta de åt mig innan vår lilla lek börjar! ah det här besöket kommer att bli så roligt.Det var länge sen jag hade ett litet lammkött nafsande i mina skrynkliga fötter.Ta på dig tighta jeans också, även om jag är gammal så är jag fortfarande ung i sinnet, så låt fanatsin flöda. Det är så mycket jag vill göra men kroppen hänger inte med riktigt så jag hoppas att du har bra fysik och du klarar lyfta mig här och där. 

- AbkoowDhiblaawe
- SomaliNet Super

jag tar det där som ett ja, jag tror på en livsfilosofi som är 'ju mognare det är desto bättre' marka salooley skicka din adress odayaal baan so diriyaaye

förresten jag har hört din röst den e xaax

- salool
- SomaliNet Super
- Location: "Live Each Day As If It Were Your Last... Tomorrow is Not Promised."
listen buddy, jag är icke intresserad så slösa inte din tid på mig! 

- AbkoowDhiblaawe
- SomaliNet Super
salool wrote:nämen vad trevligt! jag trodde aldrig jag skulle höra de där magiska orden i min ålder.Du förstår lilla vän, jag får inte gå ut efter att jag har gått vilse i skogen här om dagen.Så vi gör så här, jag ska be mina barnbarn att göra mitt rum här på äldreboendet lite mysigt för oss med levande ljus, glöm inte att ta med dig god chocklad, den klistrar sig alltid i mina lösa tänder.men hej du kan borsta de åt mig innan vår lilla lek börjar! ah det här besöket kommer att bli så roligt.Det var länge sen jag hade ett litet lammkött nafsande i mina skrynkliga fötter.Ta på dig tighta jeans också, även om jag är gammal så är jag fortfarande ung i sinnet, så låt fanatsin flöda. Det är så mycket jag vill göra men kroppen hänger inte med riktigt så jag hoppas att du har bra fysik och du klarar lyfta mig här och där.

- AbkoowDhiblaawe
- SomaliNet Super
Salool jag har kommit över dig det var en riktig svår tid för mig psykiskt sett men har fått acceptera verkligheten jag vill tacka dig för att du fick mig inse vad som är bäst för mig, jag kommer alltid komma ihåg de stunderna vi haft tillsammans och de kommer även vara bland en av de bästa tiderna i mitt liv. Jag önskar dig all lycka i världen walaalo

- salool
- SomaliNet Super
Vad bra! 

FarIyoAlif wrote:du er da sjov min ven
Lad os håbe hun siger ja lol
hva mener du? Snakker du dansk?

- FarIyoAlif
- SomaliNetizen
- Location: Farhareeri - Heegaale - Sararaweyne - Buuhoodle | Samatar Baxnaan's successor
^ Ja det gor jeg
bor du i danmark?
bor du i danmark?
FarIyoAlif wrote:^ Ja det gor jeg
bor du i danmark?
Jeg bor i Norge, men jeg er opprinnelig fra Sverige.
- FarIyoAlif
- SomaliNetizen
ok jeg forstaar norsk skrift bedre end svensk men forstaar svenskere naar de taler 
norskere hadalkoodu wuu adagyahay

FarIyoAlif wrote:ok jeg forstaar norsk skrift bedre end svensk men forstaar svenskere naar de taler
Waa run, aniga laftigeygu waan jajabsadaa. Shaqaan meesha u tegey nothing else.
-
- Similar Topics
- Replies
- Views
- Last post
-
- 4 Replies
- 1426 Views
-
Last post by Nubis
-
- 18 Replies