Billigest Bredband Bolaget Bara 249:-/MÃ¥nad

Soomaalida waddankan ku dhaqan

Moderators: Moderators, Junior Moderators, Islam mods

LiQaaye_TDH
SomaliNet Super
SomaliNet Super
Location: Afhayeenka Madaxweynaha Jamhuuriyada Somaliland Mudane Axmed (Silaanyo) ee Somalinet...

Post by LiQaaye_TDH »

Kiruna Laughing Laughing Laughing it must be pretty cold up there becuase i remember my cousins use to live in skelleftio, and that is not faar from kiruna....

Saywhat: yeah i use to come and see some familymembers in frolunda and some other place i dont remember area thou....so where do you live now????
Say_what1
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Post by Say_what1 »

[quote="LiQaaye_TDH"]
Saywhat: yeah i use to come and see some familymembers in frolunda and some other place i dont remember area thou....so where do you live now????[/quote]

I live in London now, how about u?

COSTA, Laughing i dont believe somalis live in kiruna, Umea yes, but not kiruna..

Jag har hort att du bor i 4 EU lander och tar bidrag, vad e kalla dom de nufortiden? Social turism? Laughing
LiQaaye_TDH
SomaliNet Super
SomaliNet Super
Location: Afhayeenka Madaxweynaha Jamhuuriyada Somaliland Mudane Axmed (Silaanyo) ee Somalinet...

Post by LiQaaye_TDH »

East London Bro/...
COSTA
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by COSTA »

Du har rätt att det finns inte Somalier här uppe utom de som är i flykting förlängningen men jag har hamnat här på grund av mitt jobb
mitt yrke är gruvarbetare och du vet att det är bara riktiga män som jag
som kan jobba under jorden

Om du vill veta om de som lever på bidrag eller socialfall du borde fråga Somaliska tjejer/eller damer som är här, de är dem enda som kan inte förneka att de fått bidrag på nåt sätt

De föder barn varje år och de räknar med andras skatte pengar Mad
LiQaaye_TDH
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by LiQaaye_TDH »

Laughing Laughing The freak is online 24/7 and he is trying to tell us he aint claiming Benefits..... Laughing

Jag vet att du bor med din morsa i en liten legenhet i rynkeby Very Happy och hon betalar dina internet rekningar....... Laughing
Saladin
SomaliNetizen
SomaliNetizen

Post by Saladin »

Svenska kjottboller, det er hele gjengen er. Dere har sinnsykt billig bredbaand , heldige jaevler.
LiQaaye_TDH
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by LiQaaye_TDH »

Saladiin are you from Norway sxb???
Locked
  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “Europe - Sweden”