Return to innocence

Daily chitchat.

Moderators: Moderators, Junior Moderators

Forum rules
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
COSTA
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Re: Return to innocence

Post by COSTA »

du skulle visa mig vart hon bor och jag skulle ge dig hon som bor i Husby tel du vet som gamla vikinga tider vi skulle byta forhandla
COSTA
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by COSTA »

Helwaa en sak som reer waqooyi killar ar vallkanda ar de blir svartsjuka sa fort de ser en nord bor tjej som pratar med en syd bor kille jag kan bara saga att det ar dalig sjalvfortroende loooooooooooooool
HELWAA
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by HELWAA »

[quote="COSTA"]Helwaa en sak som reer waqooyi killar ar vallkanda ar de blir svartsjuka sa fort de ser en nord bor tjej som pratar med en syd bor kille jag kan bara saga att det ar dalig sjalvfortroende loooooooooooooool[/quote]

Costa

Jag tror inte det handlar om svartsjuka for att mr wise bryr sig inte det minsta....det har han visat klart och tydligt manga ganger....han far val beratta vad som stor honom bal.?
COSTA
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by COSTA »

Hej lyssna den har laten jag ar saker du kommer att gilla den

Abayada remix

http://www.dhahar.com/gulledflashmusic.php
HELWAA
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by HELWAA »

[quote="COSTA"]Hej lyssna den har laten jag ar saker du kommer att gilla den

Abayada remix

http://www.dhahar.com/gulledflashmusic.php[/quote]

looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool...reer xamar songs walle waa funny....
Mr.Wise
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Post by Mr.Wise »

[quote="COSTA"]du skulle visa mig vart hon bor och jag skulle ge dig hon som bor i Husby tel du vet som gamla vikinga tider vi skulle byta forhandla[/quote]

wara du vill inte forhandla komer du ihag? men jag ar inte sa snal som du, sa om vill lite information du far vall ta kontakt med Adeer Wise.

Helwa Chilla dee Macaan, du vet vall att jag bara drivar med dig, Mr.Wise care less det ni eller nagon annan har
HELWAA
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by HELWAA »

careless???...som jag trodde exakt.
Locked
  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “General - General Discussions”