Xulka Heesaha

Daily chitchat.

Moderators: Moderators, Junior Moderators

Forum rules
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
Meheri Man

Re: Xulka Heesaha

Post by Meheri Man »

Mr.Wise wrote:[quote="Meheri Man
Alla vet reer Waqooyi man ar bogar go och knulla med de bogarna som du brukade ligga med[/quote]

och nu hela ree waqooyi maa gaartay?! barnslig ar vad du er! vaxa up nan gang fy fan![/quote]

Warya man kommer har for att skoja och dissa varandra om jag vill ajar jag ska till moske och inte framfor data och babbla med idioter sana som dig
Mr.Wise
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Post by Mr.Wise »

Meheri Man wrote:
Mr.Wise wrote:[quote="Meheri Man
Alla vet reer Waqooyi man ar bogar go och knulla med de bogarna som du brukade ligga med

och nu hela ree waqooyi maa gaartay?! barnslig ar vad du er! vaxa up nan gang fy fan![/quote]

Warya man kommer har for att skoja och dissa varandra om jag vill ajar jag ska till moske och inte framfor data och babbla med idioter sana som dig[/quote]

har jag sagt att du ska sluta sniffa Lim?! gor det ar inte bra for din halsa
BABYGIRL123
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by BABYGIRL123 »

Kalaaya horteeyda hees wanaagsan heesa shimbirayahoow heesa.
Locked
  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “General - General Discussions”