MOTHERFOCKERS I AINT DEAD

Soomaalida waddankan ku dhaqan

Moderators: Moderators, Junior Moderators, Islam mods

Jeffrey Dahmer
SomaliNetizen
SomaliNetizen

Post by Jeffrey Dahmer »

Waarom bump je oude topics?
fagash_killer
SomaliNet Super
SomaliNet Super
Location: And You Can Run For ya Back-up But Them Machine Gun Shells Gone Tear Ya back Up

Post by fagash_killer »

vanwaar heb je die gekopierd Laughing
Jeffrey Dahmer
SomaliNetizen
SomaliNetizen

Post by Jeffrey Dahmer »

[quote="fagash_killer"]vanwaar heb je die gekopierd Laughing[/quote] Wat gekopieerd vriend. Ik spreek and schrijf vloeiend in het NL
fagash_killer
SomaliNet Super
SomaliNet Super
Location: And You Can Run For ya Back-up But Them Machine Gun Shells Gone Tear Ya back Up

Post by fagash_killer »

ik d8 dat je in de states woonde. woon je in nl?
Jeffrey Dahmer
SomaliNetizen
SomaliNetizen

Post by Jeffrey Dahmer »

[quote="fagash_killer"]ik d8 dat je in de states woonde. woon je in nl?[/quote]

Nah, Ik ben al jaren geleden met de meeste Somalis naar het Verenigde Koninkrijk verhuist Smile Wat doe jij nog steeds in NL?
fagash_killer
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by fagash_killer »

eens een somalier altijd een somalier Laughing

meeste somaliers zijn brood gaan zoekn in uk however i got my bussiness in nl and yes in other countries do.

ze hebben gelijk wallahi wanneer ze zeiden somaliers zijn net als apen ze zien ze doen na Laughing faka dang met die torry van dat veel somaliers terug verhuizen ik ken wel paar gasten die maar nix vonden en die zijn terug verhuist andere zeggen over 2 jaar kom ik terug
Jeffrey Dahmer
SomaliNetizen
SomaliNetizen

Post by Jeffrey Dahmer »

[quote="fagash_killer"]eens een somalier altijd een somalier Laughing

meeste somaliers zijn brood gaan zoekn in uk however i got my bussiness in nl and yes in other countries do.

ze hebben gelijk wallahi wanneer ze zeiden somaliers zijn net als apen ze zien ze doen na Laughing faka dang met die torry van dat veel somaliers terug verhuizen ik ken wel paar gasten die maar nix vonden en die zijn terug verhuist andere zeggen over 2 jaar kom ik terug[/quote]

Laughing eigenlijk, het zijn schapen Smile nee maar serieus, NL is gaar, UK is 10x beter. Hier heb je teminste goede business opportunities, betere uitkerings Laughing Laughing en veel meer. Het onderwijs is also vele malen beter dan die van NL.
fagash_killer
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by fagash_killer »

[quote="Jeffrey Dahmer"][quote="fagash_killer"]eens een somalier altijd een somalier Laughing

ze hebben gelijk wallahi wanneer ze zeiden somaliers zijn net als apen ze zien ze doen na Laughing faka dang met die torry van dat veel somaliers terug verhuizen ik ken wel paar gasten die maar nix vonden en die zijn terug verhuist andere zeggen over 2 jaar kom ik terug[/quote]

Laughing eigenlijk, het zijn schapen Smile nee maar serieus, NL is gaar, UK is 10x beter. Hier heb je teminste goede business opportunities, betere uitkerings Laughing Laughing en veel meer. Het onderwijs is also vele malen beter dan die van NL.[/quote]

het is maar hoe je het ziet. ik bedoel het is zonde als de ouders zomaar emigreren naar uk terwijl ze hier aangewend zijn en ook aan onderwijs dat betekent dat ze nix voo nix zat te leren en doekus heb betaald aan boeken. zij je nou dat de onderwijs van uk beter is dat van nl Laughing hoe komt het dat dat veel somaliers ciyalasuuq zijn geworden en allemaal op de straat ronghangen dat bedoel ik nou somaliers checken nooit naar iets je hebt gelijk ze zijn de schapen en de west zijn onze herders.maar omdat veel somaliers daar zijn lijkt het wel of je thuis bent. waar in nl woonde je
Jeffrey Dahmer
SomaliNetizen
SomaliNetizen

Post by Jeffrey Dahmer »

[quote="fagash_killer"]
het is maar hoe je het ziet. ik bedoel het is zonde als de ouders zomaar emigreren naar uk terwijl ze hier aangewend zijn en ook aan onderwijs dat betekent dat ze nix voo nix zat te leren en doekus heb betaald aan boeken. zij je nou dat de onderwijs van uk beter is dat van nl Laughing hoe komt het dat dat veel somaliers ciyalasuuq zijn geworden en allemaal op de straat ronghangen dat bedoel ik nou somaliers checken nooit naar iets je hebt gelijk ze zijn de schapen en de west zijn onze herders.maar omdat veel somaliers daar zijn lijkt het wel of je thuis bent. waar in nl woonde je[/quote]

Ja, eerst ik was er van tegen toen mijn ouders zeiden dat we naar UK gaan verhuizen maar later leek het beter toen ik hoorde hoe het beter dan NL is, in principe het onderwijs. Je hebt wel gelijk dat veel somaliers straat kinderen zijn geworden maar vele zitten nu in universiteiten en colleges en ik ben blij dat we zijn verhuist want als ik nu terug kijk en daar gebleven was; ik zou veel kansen verliezen.
fagash_killer
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by fagash_killer »

[quote="Jeffrey Dahmer"][quote="fagash_killer"]
het is maar hoe je het ziet. ik bedoel het is zonde als de ouders zomaar emigreren naar uk terwijl ze hier aangewend zijn en ook aan onderwijs dat betekent dat ze nix voo nix zat te leren en doekus heb betaald aan boeken. zij je nou dat de onderwijs van uk beter is dat van nl Laughing hoe komt het dat dat veel somaliers ciyalasuuq zijn geworden en allemaal op de straat ronghangen dat bedoel ik nou somaliers checken nooit naar iets je hebt gelijk ze zijn de schapen en de west zijn onze herders.maar omdat veel somaliers daar zijn lijkt het wel of je thuis bent. waar in nl woonde je[/quote]

Ja, eerst ik was er van tegen toen mijn ouders zeiden dat we naar UK gaan verhuizen maar later leek het beter toen ik hoorde hoe het beter dan NL is, in principe het onderwijs. Je hebt wel gelijk dat veel somaliers straat kinderen zijn geworden maar vele zitten nu in universiteiten en colleges en ik ben blij dat we zijn verhuist want als ik nu terug kijk en daar gebleven was; ik zou veel kansen verliezen.[/quote]

ik zeg atlijd van het is maar hoe je het bekijkt ik zeg altijd europa is europa je moet wel weten hoe zijn je ouders gevlucht van somalia alleen degene die geld hadden konden hier naar toe komen maar als we als nomaden blijven verhuizen en een keer hier een cival war of zelfs een wereld oorlog uitbreekt dan kunnen alleen degene die doekus heeft kan het overleven dus als je seriues bent en een doel hebt kan je het altijd halen of het nou uk of nl of afrika is. alleen in uk is het wel moelijker stop 10 somaliers in een zaal dan gaat het moelijk laat staan tien duizenden somalier het heeft z'n voordelen en nadelen maar je komt wel altijd uit als je een doel hebt
R.I.P Kiyan
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Post by R.I.P Kiyan »

Whats up my dutch prostitutes Laughing
fagash_killer
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by fagash_killer »

shut up before i lock you up behind the red doors Laughing
Locked
  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “Europe - Netherlands”