Nej, det gör han inte, han ville bara starta shitsnack om den här stackars kvinnan som har litat på honom.Om han verkligen ville veta skulle han gått till kälan och ringt henne,...inte dela med hela världen ett privat SMS.
Men men jag har slösat tillräckligt med tid här...så jag är ute från den här tråden.
So Gala folks
Moderators: Moderators, Junior Moderators
Forum rules
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
Re: So Gala folks
du låter som en arg feminist 

- AbkoowDhiblaawe
- SomaliNet Super
salool wrote:Bitter för vaddå? att du tillfredställer käringar som har tio barn och så springer till SN för att skryta att de vill ha mer av din pasta ben, är det verkligen något att vara svartsjuk över?....Bli inte arg över sanningen, det är du som har delat med oss ditt patetiska liv så om du inte tål kritik så behåll ditt liv för dig själv.Kalla inte folk för saker som du leder av själv, du bara beskriver dina brister inte mina.

- salool
- SomaliNet Super
- Location: "Live Each Day As If It Were Your Last... Tomorrow is Not Promised."
Så jag är arg feminist för att jag tycker att privata sms ska hållas privata.....Seducer wrote:du låter som en arg feminist
Tack!
-
- Similar Topics
- Replies
- Views
- Last post
-
- 9 Replies
- 1195 Views
-
Last post by gobdoon
-