So Gala folks

Daily chitchat.

Moderators: Moderators, Junior Moderators

Forum rules
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
salool
SomaliNet Super
SomaliNet Super
Location: "Live Each Day As If It Were Your Last... Tomorrow is Not Promised."

Re: So Gala folks

Post by salool »

Nej, det gör han inte, han ville bara starta shitsnack om den här stackars kvinnan som har litat på honom.Om han verkligen ville veta skulle han gått till kälan och ringt henne,...inte dela med hela världen ett privat SMS.

Men men jag har slösat tillräckligt med tid här...så jag är ute från den här tråden.
Seducer

Post by Seducer »

du låter som en arg feminist :D
AbkoowDhiblaawe
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by AbkoowDhiblaawe »

salool wrote:Bitter för vaddå? att du tillfredställer käringar som har tio barn och så springer till SN för att skryta att de vill ha mer av din pasta ben, är det verkligen något att vara svartsjuk över?....Bli inte arg över sanningen, det är du som har delat med oss ditt patetiska liv så om du inte tål kritik så behåll ditt liv för dig själv.Kalla inte folk för saker som du leder av själv, du bara beskriver dina brister inte mina. :whoa:
:whoa: :whoa: :whoa:
salool
SomaliNet Super
SomaliNet Super
Location: "Live Each Day As If It Were Your Last... Tomorrow is Not Promised."

Post by salool »

Seducer wrote:du låter som en arg feminist :D
Så jag är arg feminist för att jag tycker att privata sms ska hållas privata.....
Tack!
Locked
  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “General - General Discussions”