Tax refunds

Daily chitchat.

Moderators: Moderators, Junior Moderators

Forum rules
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
eliteSomali
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Re: Tax refunds

Post by eliteSomali »

8K this year. :stylin:
AbkoowDhiblaawe
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by AbkoowDhiblaawe »

congrats elite :dj: :dj:
eliteSomali
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by eliteSomali »

Thanks sxb.
DR-YALAXOOW
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by DR-YALAXOOW »

Warsheekh!! Det är svårt för mig att tro att du har fått tillbaka så mycket som 15 tusen kronor :mindblown: ! så stora skatteåterbäring man brukar få bara när man till exempel jobbar långt hemmifrån allså, då kan man få resekostnaderna för milersättning dock man måste ha Bil.
AbkoowDhiblaawe
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Yalaxoow jag är student och mitt företag skattar 17% eftersom jag är student men de tar 30% från mig som vanligt varje månad så jag får tillbaks resten. jag får 13 lax dock :blessed:
DR-YALAXOOW
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by DR-YALAXOOW »

waxaa jira dad adress u ah örebro camal oo deggan stockholm kana shaqeeya yar aan busska wadno wuxuu qortaa inuu örebro ka soo aado shaqada stockholm sanad waliba waxaa milersättning loo soo celiyaaa ugu yaraan 35 kun karoon..
Tanker
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight
Location: Enjoying my life :) I am so happy ! and endless succes has arrived in my life

Post by Tanker »

Warsheekh wrote:Yalaxoow jag är student och mitt företag skattar 17% eftersom jag är student men de tar 30% från mig som vanligt varje månad så jag får tillbaks resten. jag får 13 lax dock :blessed:
Det er vanvittigt at studerende skal betale skat jeg plejede at betale 35% hver måned
AbkoowDhiblaawe
SomaliNet Super
SomaliNet Super

yes tanker men vi får tillbaks mycket av det, jag tjänade runt 60 000 kr förra året och jag får tillbaks 13000 av det. :whew:
Tanker
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight
Location: Enjoying my life :) I am so happy ! and endless succes has arrived in my life

Post by Tanker »

Det er jo så fordi du har et fritidsjob ved siden af din skole, hvis du ikke havde det vil du ikke få en krone tilbage.
DR-YALAXOOW
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by DR-YALAXOOW »

warsheekh waa yar tahay 60 k walaahi.. aniga waxaa i soo gashay 4009312 kr waa afar boqol oo kun walaahi waxaan celinayaa oo leeyga rabaa 3534 kr inaan celiyo laakiin milersättning ayaan qoranayaa si aanan u celin lacagtaas. xaaskeeyga waxaa soo gashay 195 000 waxaa laga rabaa xaaskeeyga inay celiso 7000 karoon.. marka aniga sanad waliba anigaa wax celiyo sxb.
FarIyoAlif
SomaliNetizen
SomaliNetizen
Location: Farhareeri - Heegaale - Sararaweyne - Buuhoodle | Samatar Baxnaan's successor

Post by FarIyoAlif »

warsheikh siger du til mig at du betaler skat af din SU? :wtf:

Tanker studere du ogsaa?
Last edited by FarIyoAlif on Tue Apr 02, 2013 5:19 pm, edited 1 time in total.
Tanker
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Post by Tanker »

DR-YALAXOOW wrote:warsheekh waa yar tahay 60 k walaahi.. aniga waxaa i soo gashay 4009312 kr waa afar boqol oo kun walaahi waxaan celinayaa oo leeyga rabaa 3534 kr inaan celiyo laakiin milersättning ayaan qoranayaa si aanan u celin lacagtaas. xaaskeeyga waxaa soo gashay 195 000 waxaa laga rabaa xaaskeeyga inay celiso 7000 karoon.. marka aniga sanad waliba anigaa wax celiyo sxb.
I guess you are not going back to xamar soon :lol: or maybe buy Xamar? :whew:
Tanker
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Post by Tanker »

Fariyoalif

Jeg gjorde bliv færdig for et år siden
AbkoowDhiblaawe
SomaliNet Super
SomaliNet Super

DR-YALAXOOW wrote:warsheekh waa yar tahay 60 k walaahi.. aniga waxaa i soo gashay 4009312 kr waa afar boqol oo kun walaahi waxaan celinayaa oo leeyga rabaa 3534 kr inaan celiyo laakiin milersättning ayaan qoranayaa si aanan u celin lacagtaas. xaaskeeyga waxaa soo gashay 195 000 waxaa laga rabaa xaaskeeyga inay celiso 7000 karoon.. marka aniga sanad waliba anigaa wax celiyo sxb.
lol sxb jag pluggar på universitet har knapp tid att jobba det är därför :mindblown:
DR-YALAXOOW
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by DR-YALAXOOW »

xamar is my home town.. markaan pension noqdo ayaa ku raaxeysanayaa god willing . laakiin now i have to work hard sxb . i heard norge they pay lot more money to bussdrivers laakiin living costs waa too high meesha foosha xun ee la yiraahdo NORGE. the worst country in the world.. they dont even give lunch to studens of the elementary school. norway faqri fooqul faqri...
Locked
  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “General - General Discussions”