20 tusen? Så mycket! Hörde när man jobbar heltid kan man få uppemot 28 tusan bara förat de har rullande schema med dagar, kvällar och nätter.När man jobbar helg, är man på jobbet nästan fyra dagar i streck.Nej tack!Warsheekh wrote: jag jobbar själv inom den branchen. Hoppades det skulle vara en afghan.![]()
salooley abaayo horta problemet är dessa saker är svårt att förutse, enligt min erfarenhet är grabbarna väldigt goa och hur trevliga som helst. Men ibland kan det uppstå sådana situationer och oftast är det ett kort händelseförlopp. Det man måste inse är att dessa grabbar är traumatiserade. Så man måste iakta väldigt stor försiktighet. Man kan inte lita på dem 100%. Sen är det också så att när personalen är underbemannat får dem chansen att starta problem. Det är väldigt viktigt att det 'är bra med personal annars kan sådana händelser uppstå!
när det gäller pengar kan inte klandra henne. Man jobbar 10 dagar och får en månadslön på 20 tusen.
Här jag bor är det kris och de har brist på personal.De annoncerar dagligen om såna jobb och det är bara invandrare som söker som inte ens har den kompetensen jobbet kräver.Det är där problemet ligger.För att kunna hantera såna situationer som uppstår personalen måste ha rätt kunskap.Det är inte alla som passar för såna jobb..
Det är inte lätt för ungdomarna heller, oron och ovissheten om de får stanna eller inte är nog den största frustrationen.Och nu är HVB Hemmen väldigt få så det gör att flera ungdomar får vistas i små utrymmen.
De har inte ens sitt eget rum längre.Att dela rum med nån som man inte känner, som knappt pratar samma språk eller har samma backgrund är svårt att acceptera.
Det värsta är de flesta ljuger om sin ålder bara föratt få lättare uppehålltillstånd.Ingen 15årig skulle våga hugga ner en kvinna med en kniv.Så om jag var du skulle jag sova med ett öga öppet.