Moderators: Moderators, Junior Moderators
She must be a groob with no kids right? got it, I'll see what I can do.hyperactive wrote:tan madah adeygan ko na'ay.
give me your relatives email, aniga weydisan, ino his wife's relative so radiyo.
lol wallah this girl is miskeen, no wonder i like you so much.Nabeela wrote:She must be a groob with no kids right? got it, I'll see what I can do.hyperactive wrote:tan madah adeygan ko na'ay.
give me your relatives email, aniga weydisan, ino his wife's relative so radiyo.
snoop12 wrote:talk about gap, my family does not even allow me to marry a girl my age, and im speaking from experience alright![]()
god bless my uncle, he recently remarried for the 4th time, he is now reaching his 80s, Mashallah, he still got it![]()
How are you ever gonna get laid?S-D-M wrote:Marriage is overrated.....all marriages end in divorce so why waste money and time.
Viva to Gene Simmons .......like him I don't believe in marriage.![]()
![]()
Crazy Cat Lady wrote:How are you ever gonna get laid?S-D-M wrote:Marriage is overrated.....all marriages end in divorce so why waste money and time.
![]()
Ka darag wrote:Crazy Cat Lady wrote:How are you ever gonna get laid?S-D-M wrote:Marriage is overrated.....all marriages end in divorce so why waste money and time.
![]()
![]()
![]()
![]()
ur such a bimbo.