Let say i make between 500-2000.
what's your monthly salary?
Moderators: Moderators, Junior Moderators
Forum rules
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
-
AhlulbaytSoldier
- SomaliNet Super

Re: what's your monthly salary?
As dutch somali i dont tell how much i make every month. Thats secresy in Holland.

DR y
Du har öppnat den här tråden för att skryta helt enkelt.Det här är inte första gången du pratar om din lön..du har till och med skickat din lönespecifikation här I SN bara för att skryta inför de här stakars studenterna som knappt får ihop till bensin pengar.Herregud, du är gammal nog att vara deras far.Du borde skämas dr och tacka Allah..he is the PROVIDER.
Du har öppnat den här tråden för att skryta helt enkelt.Det här är inte första gången du pratar om din lön..du har till och med skickat din lönespecifikation här I SN bara för att skryta inför de här stakars studenterna som knappt får ihop till bensin pengar.Herregud, du är gammal nog att vara deras far.Du borde skämas dr och tacka Allah..he is the PROVIDER.
-
Enlightened~Sista
- SomaliNet Super

Well Helwaa..just maybe..maybe he didn't open this thread to brag about the fact that he works.. maybe he wants to inspire all those lazy Somali men here who sign on JobSeekersAllowance year after year with no shame, also you're right it isn't the first time but what made him post his payslip in the first place? because of the barrage of abuse he got from these couch potatoe faaraxs when they learnt that he was a bus driver..as if that were a crime.HELWAA wrote:DR y
- Hyperactive
- SomaliNet Super

DR YALAOOW is raqeedi. he is just mid age hard worker. ilmahaaga korso, dadkan waqtigaka ka ko lomin.
- abdisamad3
- SomaliNet Super

^^Enlightened~Sista wrote:Well Helwaa..just maybe..maybe he didn't open this thread to brag about the fact that he works.. maybe he wants to inspire all those lazy Somali men here who sign on JobSeekersAllowance year after year with no shame, also you're right it isn't the first time but what made him post his payslip in the first place? because of the barrage of abuse he got from these couch potatoe faaraxs when they learnt that he was a bus driver..as if that were a crime.HELWAA wrote:DR y

-
AhlulbaytSoldier
- SomaliNet Super

hyperactive wrote:DR YALAOOW is raqeedi. he is just mid age hard worker. ilmahaaga korso, dadkan waqtigaka ka ko lomin.
- Hyperactive
- SomaliNet Super

wa7ad ko qosashay?HutuKing01 wrote:hyperactive wrote:DR YALAOOW is raqeedi. he is just mid age hard worker. ilmahaaga korso, dadkan waqtigaka ka ko lomin.![]()
![]()
-
The_Patriot
- SomaliNet Super

hyperactive wrote:wa7ad ko qosashay?HutuKing01 wrote:hyperactive wrote:DR YALAOOW is raqeedi. he is just mid age hard worker. ilmahaaga korso, dadkan waqtigaka ka ko lomin.![]()
![]()
-
AhlulbaytSoldier
- SomaliNet Super

The way you are writing somali. Its always hard time to read what you wrote.
- Hyperactive
- SomaliNet Super

patriot, what's wrong with what you highlighted?
hutu, it's okay wad iska barani .lol
-
The_Patriot
- SomaliNet Super

Its Rageedi not Raqeedihyperactive wrote:patriot, what's wrong with what you highlighted?
RAqeey is watermelon.
- DR-YALAXOOW
- SomaliNet Super

Hur kan det vara möjgligt att jag är gammal nog att vara deras far?HELWAA wrote:DR du är gammal nog att vara deras far.Du borde skämas dr och tacka Allah..he is the PROVIDER.
bortse den falsk födelse datum som flesta Somalier har, alltså föda 1 january på asyl pappret.
Men den riktiga åldern för flesta Somalierna är mycket äldre än vad står på passet eller ID.
Du vet att Flesta som finns här somalinet minns när Siyaad barre var president i Somalia och vilket ställe dom bodde i Somalia 1990.
den som var 10 åring 1990 idag han eller hon är 31 åring, och detta gör mig som dr yalax nästan jämn åring, och inte äldre än 5 år max.
Jag kan också nämn ge Somalinetters som var över 15 år 1990. belief me De är många.
så Helwaa yourself, du är inte född Sverige, förmodligen du komm som gabar naaso yar yar leh,+ intii sano aad degeneeyd sweden marka över 25 soo maaha da'daada?
even dig Helwaa jag kan inte vara gammal nog att vara din far?
Dr
It seems to me you took the age thing to heart, i doubt anyone who is almost 40 would have started a topic like this.
Cala kuli xaal, do whatever you like huuno.
Min far har aldrig ändrat min födelse data, han är väldigt ärlig människa.Hela vår family har sin riktiga ålder även mina föreldrar.Ta int min kritik på alvar huuno, det vara bara ett råd.Jag tycker det är bara pinsamt att nån i din ålder skryter om sin lön in a public forum.Men men Allah gav dig en hjärna att tänka med så du får göra som du vill.
---------------------------------
E-S
You do realize i cant see ur posts right, if it wasn't for abdisamad that qouted you maba arkeenba.You're on my ignore list huuno.
Isqor bila liis baad tahay walle...adiga cidi kulamey hadleyne ee ha ila qabsan.Baryahan wabad igu dhagsan tahay ma istidhi sidi jinaca.Naa iga fuq oo qof kale ku mashquul! Oh miskina ilayen you dont have anyone to talk to or even pay attention to you,is that why you follow me around like a cat .Fadlan forumkaaga dhinac ka gal oo hawada iga bax.One more thing, afarta kaafir ee kula jaarka ah si wanaagsan MAC MAC MAC O SII OO DABADA KA DHUNKO.
Bye.
It seems to me you took the age thing to heart, i doubt anyone who is almost 40 would have started a topic like this.
Cala kuli xaal, do whatever you like huuno.
Min far har aldrig ändrat min födelse data, han är väldigt ärlig människa.Hela vår family har sin riktiga ålder även mina föreldrar.Ta int min kritik på alvar huuno, det vara bara ett råd.Jag tycker det är bara pinsamt att nån i din ålder skryter om sin lön in a public forum.Men men Allah gav dig en hjärna att tänka med så du får göra som du vill.
---------------------------------
E-S
You do realize i cant see ur posts right, if it wasn't for abdisamad that qouted you maba arkeenba.You're on my ignore list huuno.
Isqor bila liis baad tahay walle...adiga cidi kulamey hadleyne ee ha ila qabsan.Baryahan wabad igu dhagsan tahay ma istidhi sidi jinaca.Naa iga fuq oo qof kale ku mashquul! Oh miskina ilayen you dont have anyone to talk to or even pay attention to you,is that why you follow me around like a cat .Fadlan forumkaaga dhinac ka gal oo hawada iga bax.One more thing, afarta kaafir ee kula jaarka ah si wanaagsan MAC MAC MAC O SII OO DABADA KA DHUNKO.
Bye.
- Hyperactive
- SomaliNet Super

Allah helwa yey na magin. wa extremely rude
-
- Similar Topics
- Replies
- Views
- Last post
-
- 14 Replies