Warsheekh wrote:lol. saaxiib du måste bort från västerort.Din svenska bör vara bättre om du har bott här i 24 år.DR-YALAXOOW wrote:Jag har bott Stockholm sen 1993. och förre Stockholm jag har bott ett år i Kiruna och ett år i Skellefteå. Jag har aldrig varit Göteborg. Malmö jag har varit bara engång. , Sababta Det var när mitt bil blev Stulen och after några dagar polisen hittat mitt bilen parkerat nånstans i Malmö- Jag åkte ditt för att hämta bilen , och nästan alla städer i norrland har har varit.Jag har bott Sverige mer än jag har bott Somalia.. Om ni undrar . Jag komm Sverige en kall höst dag 30 Oktober 1990 jag och min Stora bror..![]()
jag skojar bara
Mitt rinkebysvenska är ganska brra brorsan. 'konstigt nog ! faktist tro mig eller inte Jag jobbat Som tolk under ganska långtid i 90 talet, och förmodligen jag var en av de tolkarna som du har träffat när du har ländat i Sverige som har tolkat dig från Sos till vårdcentralen.. laakiin Nu Du vet Tyvärr Busschaffis jobbet behöver man inte att kunna Svenskan som du mr abgaalow warsheekh. Om Västerort faktist det är bästa ställe i hela världen, Utan Rinkeby/tensta jag skulle ha flyttat för länge sen wadankaan....