But I don't think I will like the houses (according to people Amsterdam is waaay better and it wasn't all that)

Moderators: Moderators, Junior Moderators
Ryan air can get you there for cheap. fly out Stansted.Eindhoven
The-Screw wrote:Ryan air can get you there for cheap. fly out Stansted.Eindhoven
maybe your a rich twat?Voltage wrote:Do Somalis live bad in London? My aunt and uncles live in nice houses there wallahi. Why do you guys complain about?
London is a shit hole full of somali juveniles.Voltage wrote:Do Somalis live bad in London? My aunt and uncles live in nice houses there wallahi. Why do you guys complain about?
Rayan_08 wrote:The-Screw wrote:Ryan air can get you there for cheap. fly out Stansted.Eindhoven
Egypt air?
eigenlijk kom ik uit een stad heel dicht bij amsterdam, maar ik ga er elke dag er heen voor school en werk. dus je kunt mij bijna een amsterdammer noemen. ik woon bijna mijn hele leven hier maar was toch geboren in afrika, ik herriner me daar niets meer van was jong toen we er weg gingen.S_lander-boy wrote:Primatura, ben jij ook een Amsterdammer ik ben geboren en getogen in Amsterdam.
ik volg een internationale opleiding aan de HES, zit dichtbij de arena enzo erg mooie buurt alle grote banken en belangrijke bedrijven zijn er ook in de buurt. beetje het zaken centrum van amsterdam.S_lander-boy wrote:Primatura ook al ben ik geboren In Amsterdam ik spreek de Somalisch taal best wel goed want ik ga bijna elke jaar op Vakantie naar Hargeisa ik ben geen Kaaskop wannabee maar ik ben ook zeker geen ras echte Somalier maar goed wat studeer jij als ik vragen mag en wat vind je van Amsterdam ?