And it was friendly banter...well I flipped it, I dont like angry Germanlike people..they scare me

Moderators: Moderators, Junior Moderators
dutch and german are indeed two cool languages to swear in. very powerful indeed.gedo_gurl wrote:I dont like angry Germanlike people..they scare me
Very powerful...but nothing beats SomaliEuro_Somali wrote:dutch and german are indeed two cool languages to swear in. very powerful indeed.gedo_gurl wrote:I dont like angry Germanlike people..they scare me
Are You Dizzy?Mzbeautifull wrote:Looooool ,, see so my assumption was accurate.
it is very obvious that you have not step foot outside major cities ,, because if you did
you would have noticed that "Chavs" and majority of foreigners are allocated in Major cities.
visit the countryside then make up your personal view of the good old England![]()
![]()
Jane Austen freak ..
gedo_gurl wrote:England has such a bad rep...but the English countryside is just awe inspiring, and London opens the mind of anyone who comes. The only thing I hate are people from other Eurepoean countries who complain about it...but after years and years have never fucked off back to their cleaner streets
Euro_Somali wrote:je nederlands is echt slecht man, je wilt waarschijnlijk dit zeggen: nee lul, ik ben je mokkeltje niet hoertjeshaamboo wrote:Gedo what did u say to that person ?
nee lul ik been een mokeltje niet hoertje.
je moet de basisschool weer opnieuw doen
Euro_Somali wrote:Ga spelen lelijke bosaap wie denk je wel niet dat je bent. Ten eerste bestaat het woord ‘hoortje’ geeneens, ten tweede is het: ‘Nee lul, Ik ben een mokkeltje niet een hoertje’.
Je zin slaat ook helemaal nergens op en getuigt van een beperkte woordenschat.
looooool je kan het woord spelfout niet eens spellenshaamboo wrote: hoortje. was een spell fout.
loop je nu al te janke jo?? mijn zin was letterlijke vertaling , en over een bosaapjes gesproken vraag maar aan je moeder hoe ze neuken wantzij heeft lekker ervaring met aapjes pijpen. hoop dat dit bewijst wie ik ben.
palin neck
Ina-Geel_Wase wrote:het koude kikkerlandje
Euro_Somali wrote:looooool je kan het woord spelfout niet eens spellenshaamboo wrote: hoortje. was een spell fout.
loop je nu al te janke jo?? mijn zin was letterlijke vertaling , en over een bosaapjes gesproken vraag maar aan je moeder hoe ze neuken wantzij heeft lekker ervaring met aapjes pijpen. hoop dat dit bewijst wie ik ben.
palin neck
Ach wat sneu, je Nederlands is helemaal naar de kanker.
Je kleine hersenpan kan het zeker niet aan, jij was zeker zo’n zwerver hangjeugd idioot die door zijn ouders het land uit is gestuurd omdat hij zich niet kon gedragen. Past goed bij je achterlijke karakter.