Topless Iranian women say 'no to political Islam'

Daily chitchat.

Moderators: Moderators, Junior Moderators

Forum rules
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
abdisamad3
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Re: Topless Iranian women say 'no to political Islam'

Post by abdisamad3 »

Meseret wrote:jeg må forveksle dig med mange af de dansk somalier som var på dette forum i 2005.

undskyld

er det ikke sjovt at jeg skriver dansk til dig? :lol:
jo det er sjovt nok, jeg var ikke medlem dengang vidste ikke engang denne side eksisterede på det tidspunkt. Jeg er ny ankommet fra 2009.
Meseret
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Post by Meseret »

abdisamad3 wrote:
Meseret wrote:jeg må forveksle dig med mange af de dansk somalier som var på dette forum i 2005.

undskyld

er det ikke sjovt at jeg skriver dansk til dig? :lol:
jo det er sjovt nok, jeg var ikke medlem dengang vidste ikke engang denne side eksisterede på det tidspunkt. Jeg er ny ankommet fra 2009.
then welcome til dette hell.

hvad laver du iaften? det er så koldt :cry:

livet i dk er så kedeligt
abdisamad3
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by abdisamad3 »

lol meseret tak, hvor blev alle de danske somalier af? da jeg kom hertil var der ingen danske somalier. Og jo det er altid kedeligt om vinteren, men snart er det jo forår så vi har, da lidt at glæde os til.. :D :up:
salool
SomaliNet Super
SomaliNet Super
Location: "Live Each Day As If It Were Your Last... Tomorrow is Not Promised."

Post by salool »

abdisamad3 wrote:Salool you take everything I write on here serious miyaa adiga?..I wasn't even being serious on that thread I was just trying to piss off the anti niqabi's like E-S.. :lol:
So everything you write on these forums are all lies miyaa?

Cala kuli xaal ya akhi waxan la so hadal qaadin oo kaftan galin 3 qof ba jira, hooyada, aabaha iyo xaaskaga.
I doubt ur wife would be happy about you discussing her in a public forum about her hijaabs.Have you even asked her premisson? :idea:

Dont take this as insult walaal but keep ur life outside this forum esp ur wife, the mother of ur children.
Last edited by salool on Fri Mar 09, 2012 3:52 pm, edited 1 time in total.
Meseret
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Post by Meseret »

abdisamad3 wrote:lol meseret tak, hvor blev alle de danske somalier af? da jeg kom hertil var der ingen danske somalier. Og jo det er altid kedeligt om vinteren, men snart er det jo forår så vi har, da lidt at glæde os til.. :D :up:
Vi var rigtige mange, de blev alle sammen voksne og flyttet til england :roll: folk bliv for voksne til dette gale forum.
abdisamad3
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by abdisamad3 »

P.S laver ikke så meget udover, at jeg kører køre gæk med tosserne her på snet, som uncle ruckus og den gamle niqaab hadende kælling E-S. :lol: :lol:
Meseret
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Post by Meseret »

abdisamad3 wrote:P.S laver ikke så meget udover, at jeg kører køre gæk med tosserne her på snet, som uncle ruckus og den gamle niqaab hadende kælling E-S. :lol: :lol:

Han er bare en sørgelig bøsse.

ES er faktisk en meget klog kvinde, :D
abdisamad3
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by abdisamad3 »

salool wrote:
abdisamad3 wrote:Salool you take everything I write on here serious miyaa adiga?..I wasn't even being serious on that thread I was just trying to piss off the anti niqabi's like E-S.. :lol:
So everything you write on these forums are all lies miyaa?

Cala kuli xaal ya akhi waxan la so hadal qaadin oo kaftan galin 3 qof ba jira, hooyada, aabaha iyo xaaskaga.
I doubt ur wife would be happy about you discussing her in a public forum about her hijaabs.Have you even asked her premisson? :idea:

Dont take this as insult walaal but keep ur life outside this forum esp ur wife, the mother of ur children.
Salool. I haven't said anything bad. Anyway as I told you before I wrote that comment to piss off the niqaab haters like E-S actualy her attack on you inspired my comment where she was hating on niqaab wearing sisters...And I must admit I joke with you guys allot Iam not always serious. It's just the net no big deal. But it's funny to see people remembering all the comments i've posted over the years in detail. :lol:
Rabshoole
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by Rabshoole »

union wrote:
abdisamad3 wrote:Union your right I work there as a groundskeeper. Damn why you gotta expose me like that.. :( :down:
You don't need to work at all sxb. Just go to the disability office and furnish them with a few of your SNET posts. I guarantee they'll instantly put you on the welfare program for the severely retarded.
:lol: :lol:
abdisamad3
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by abdisamad3 »

Meseret wrote:
abdisamad3 wrote:P.S laver ikke så meget udover, at jeg kører køre gæk med tosserne her på snet, som uncle ruckus og den gamle niqaab hadende kælling E-S. :lol: :lol:

Er du nu sikker. Hun tager alle det pis jeg fyr af seriøs.. :lol:
Enlightened~Sista
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by Enlightened~Sista »

Meseret wrote:

Mange tak :rose:
abdisamad3
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by abdisamad3 »

Meseret wrote:
abdisamad3 wrote:lol meseret tak, hvor blev alle de danske somalier af? da jeg kom hertil var der ingen danske somalier. Og jo det er altid kedeligt om vinteren, men snart er det jo forår så vi har, da lidt at glæde os til.. :D :up:
Vi var rigtige mange, de blev alle sammen voksne og flyttet til england :roll: folk bliv for voksne til dette gale forum.
jeg fatter ikke, hvorfor somalier altid flytter til england. Men glad for, at høre de er kommet videre med deres liv. Bor du også i England ell hvad??
abdisamad3
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by abdisamad3 »

Enlightened~Sista wrote:
Meseret wrote:

Hvad satan kan du også dansk? håber ikke du bruger google translate. :lol: :down:
Enlightened~Sista
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by Enlightened~Sista »

Yes ''the old niqab hating bitch'' understands a little danish , Norwegian and Swedish. ;)
Meseret
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Post by Meseret »

Enlightened~Sista wrote:
Meseret wrote:

Det var så lidt smukke :rose:
Locked
  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “General - General Discussions”