Varför är det så svårt?

Soomaalida waddankan ku dhaqan

Moderators: Moderators, Junior Moderators, Islam mods

Abaay

Varför är det så svårt?

Post by Abaay »

Salaamacaleykum...
Hoppas ni har mått bra under Ramadan och att Allah in uu idinka aqbalo ducooyinkina oo dhan...alla som är bra för er alltså..

Jag undrar en sak bara..varför i hela friden är det så svårt att träffa trevliga, välutbildade mellan 25-35 åriga somaliska killar som verken dricker, röker tuggar gräs, som inte tror att de är guds gåva till somaliska tjejer i detta avlånga land??Är det verkligen så att det finns flera tjejer i den kategorin än killar eller är killarna bättre på att gömma sig?
Jag undrar bara...kan inte ni göra mig en tjänst??? Kan inte räkna upp alla ni känner i den kategorin (killar o tjejer) och posta det här så får vi se hur det egentligen ligger till.
må gott!
Mr.Wise
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Re: Varför är det så svårt?

Post by Mr.Wise »

25-35 åriga? de är ju väll takna, only looser been left out thier. kuwa aa adba diidan tahay finns kvar
HELWAA
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by HELWAA »

Wcs syster abaay

Så klart det finns killar som har alla de här egenskaperna du har räknat upp.
Det är bara att leta och hoppas på det bästa...det är ingen som är perfekt abaay så om du hittar nån som har bra taqwah och är troende muslim satsa på den personen walaal för att i längden det är han som kommer att behandla dig som en drottning. Very Happy
HELWAA
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by HELWAA »

[quote="Mr.Wise"]25-35 åriga? de är ju väll takna, only looser been left out thier. kuwa aa adba diidan tahay finns kvar[/quote]

var inte blygsam nu mr wise bevisa för henne nu att det finns....du är ju
perfekta kandidaten...väl utbildad..25-35...oooooh jag glömde du e ju guds gåva till kvinnor..loool Laughing
Mr.Wise
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Post by Mr.Wise »

[quote="HELWAA"][quote="Mr.Wise"]25-35 åriga? de är ju väll takna, only looser been left out thier. kuwa aa adba diidan tahay finns kvar[/quote]

var inte blygsam nu mr wise bevisa för henne nu att det finns....du är ju
perfekta kandidaten...väl utbildad..25-35...oooooh jag glömde du e ju guds gåva till kvinnor..loool Laughing[/quote]
om jag är gud gåva till Kvinnor? vet ej, men Jag är saker guds gåva till den rätta,
HELWAA
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by HELWAA »

MR WISE

eesh cala faan.............well i hope you find the right one soon.

Bara öppna ditt hjärta och du kommer att hitta din drottning
snart för att ensamhet är det värsta som finns.
Mr.Wise
SomaliNet Heavyweight
SomaliNet Heavyweight

Post by Mr.Wise »

[quote="HELWAA"]MR WISE

snart för att ensamhet är det värsta som finns.[/quote]

den enda Drotning som Jag behöver i mitt liv finns redan i, det vet dy saker, tookalena waqti uma haayo
HELWAA
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Post by HELWAA »

[quote="Mr.Wise"][quote="HELWAA"]MR WISE

snart för att ensamhet är det värsta som finns.[/quote]

den enda Drotning som Jag behöver i mitt liv finns redan i, det vet dy saker, tookalena waqti uma haayo[/quote]

Det är ditt liv....ditt val...det upp till dig hur du vill leva det.Jag bara hoppas att du inte ångrar dig en vacker dag of the choices you made in ur life because by then it will be to late.

allah macaak.
se7en_heaven

Post by se7en_heaven »

[quote="Abaay"]Salaamacaleykum...
Hoppas ni har mått bra under Ramadan och att Allah in uu idinka aqbalo ducooyinkina oo dhan...alla som är bra för er alltså..

Jag undrar en sak bara..varför i hela friden är det så svårt att träffa trevliga, välutbildade mellan 25-35 åriga somaliska killar som verken dricker, röker tuggar gräs, som inte tror att de är guds gåva till somaliska tjejer i detta avlånga land??Är det verkligen så att det finns flera tjejer i den kategorin än killar eller är killarna bättre på att gömma sig?
Jag undrar bara...kan inte ni göra mig en tjänst??? Kan inte räkna upp alla ni känner i den kategorin (killar o tjejer) och posta det här så får vi se hur det egentligen ligger till.
må gott![/quote]

Det är faktist en bra fråga, men jag vill även påpeka att det finns en del bra somaliska killar där ute. Det gäller bara att umgås med bra människor och detta i sin tur leder till att man träffar bra människor.

Ha det bra så länge!
Locked
  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “Europe - Sweden”