Décadence morale; des réponses?

Daily chitchat.

Moderators: Moderators, Junior Moderators

Forum rules
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
Lamagoodle
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Décadence morale; des réponses?

Post by Lamagoodle »

La décadence morale de notre société devrait prendre fin! Partout où nous allons, nous sommes devenus les moutons noirs. nous sommes ri; nous sommes constamment cité dans les médias de masse. La piraterie, la famine, le bien-être tricheurs et de nombreuses autres caractéristiques sont utilisées.

Une solution possible pour nous régénérer en cimentant le tribalisme et d'avoir des petites nations.

Que dites-vous?

Der moralische Verfall unserer Gesellschaft sollte Ende! Überall, wo wir gehen, haben wir uns zu den schwarzen Schafen. sind wir ausgelacht, wir sind ständig in den Medien zitiert. Piraterie, Hunger, Wohlbefinden Cheats und viele andere Merkmale verwendet werden.

Eine mögliche Lösung, um uns durch Kleben Tribalismus und mit kleinen Nationen zu regenerieren.

Irgendwelche Vorschläge?
SahanGalbeed
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Re: Décadence morale; des réponses?

Post by SahanGalbeed »

Nous sommes devenus les moutons noirs ...
makes sense in English but not in French .

Anyway , je ne sais pas de quelle "decadence morale " tu parles .
A mon avis je pense que nous devrions etre recompense pour la tache acharnee qu'ont effectue les autorites Somalilandaises en ce qui concerne le developpement structurel aussi bien sur le plan politique qu'en matiere economique par un simple geste de courage qui , consisterait bien entendu a nous reconnaitre en tant que membre integral et independant de la societe internationale .
Et que vive la Republique autoproclamee qui n'en a rien a branler de personne du Somaliland !!! hip hip hip .....hourah ! :sland:
Last edited by SahanGalbeed on Thu Sep 29, 2011 10:44 am, edited 1 time in total.
Lamagoodle
SomaliNet Super
SomaliNet Super

Re: Décadence morale; des réponses?

Post by Lamagoodle »

Thanks Saheengalbeed.
I am just practising.

What about my german?

The problem of moray decay of our society is that is not country bound; it is a somali issue, whether somaliland, konfuria, or Amsterdamn, Toronto ..

This is a somali problem
Locked
  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “General - General Discussions”