I kvällens program verkar det som muslimerna står i fokus igen, tack vare oss så har svenskarna nåt att prata om vid kaffet den kommande helgen.
Det bjuder vi på, så generösa är vi.

Moderators: Moderators, Junior Moderators
Samatar, lär dig svenska först sen kan du vara med på våra debater.Samatr wrote:jcnsajcadj asndsaldald adkasdald kasdkadmkasd asndasdnaksd kasdakmd asdasudui jiowqeonna ajsdaod
damn Swedish is easy to learn, just mash your keyboard.
Arabman wrote:Trevlig ämne. Fortsätta.
Ja, det var allvarligare än jag hade anat. Jag förstår inte, hur kom de på iden över huvud taget, att sätta på två randoma kvinnor nikab, dold kamera samt hemlig telefoninspelning och sedan låta de göra like kaos i en viss grupp. Vad tjänar kvinnor på? Och var kommer grunden till denna misstänksamhet mot de muslimska föreningarna från egentligen, vad fick de att utföra denna mission från allra början? Förnedrande, wallahi. Säkert något de klistrade och klippte ihop för oss.salool wrote:Alltså det här var det värsta jag har sett!!! Att de har mage att skicka 2 spioner klädda i niqab, att lura våra imamer och smutskasta dom på det värsta tänkbara sätt.Att förvränga deras ord och inte se visheten i deras råd.Och huvud personerna i hela dramat var somalier, jag hade ingen aning om att vi hade så många sofier som bor stockholm![]()