Abeba Aregawi...
Moderators: Moderators, Junior Moderators, Islam mods
- salool
- SomaliNet Super
- Location: "Live Each Day As If It Were Your Last... Tomorrow is Not Promised."
Abeba Aregawi...
Den nya kändisen som alla pratar om nuförtiden, som knappt kan säga två ord svenska utan att ta paus är på varenda svensk tidning.En Etiopien som är köpt av svenska folket så att hon kan vinna några medaljer för landet.Varför kan de inte ge en chans de stackars ungdomarna som redan bor i landet, som behöver motivering och sysselsättning? Jag är säker på många hade funnit medaljer om de hade fått rätt träning.Men men...sånt är livet fullt av orättvisor. 

- AbkoowDhiblaawe
- SomaliNet Super
Re: Abeba Aregawi...

horta vad hände med mustafa Mohamed?
- Insomniac
- SomaliNet Heavyweight
They should lay a trap in Malmo and grab which ever one they can.
- salool
- SomaliNet Super
- Location: "Live Each Day As If It Were Your Last... Tomorrow is Not Promised."
Malaaqa wrote:![]()
![]()
horta vad hände med mustafa Mohamed?
Miskiinka hans pasta ben pallade inte längre den hårda träning...herregud varenda gång han nådde målet som sista person han kräktes.

- AbkoowDhiblaawe
- SomaliNet Super
well thats a shame. 

-
- SomaliNet Heavyweight
Ka daa, Salool
Han är i moskva faktiskt och ska springa nu på Lördag. Vid 13:30 tiden för att vara exakt. 

- salool
- SomaliNet Super
Är han frisk från sina skador?
även om han är där han kommer att bli sist som vanligt.Tack för tiden, vi får se om han har förbättrat sig.

-
- SomaliNet Heavyweight
Walaahi, ingen aning men jag läste någonstans att han kände sig redo inför loppet så jag antar att han är frisk. Ja, jag håller med dig, man ska inte ha stora förhoppningar när det kommer till honomsalool wrote:Är han frisk från sina skador?även om han är där han kommer att bli sist som vanligt.Tack för tiden, vi får se om han har förbättrat sig.

Jag dog av skratt när Abeba sa på den senaste presskonferensen "Min tro tillåter inte" om du vet, hon där Emma Green-någonting's regnbågsfärgade naglar beträffande Rysslands hbtq-lagarna. Speciellt den obekväma tystnaden efter hon sa det.

- AbkoowDhiblaawe
- SomaliNet Super

HilaacHils, är du svensk också?

- salool
- SomaliNet Super
HilaacHills wrote: Walaahi, ingen aning men jag läste någonstans att han kände sig redo inför loppet så jag antar att han är frisk. Ja, jag håller med dig, man ska inte ha stora förhoppningar när det kommer till honommen vi får se.
Jag dog av skratt när Abeba sa på den senaste presskonferensen "Min tro tillåter inte" om du vet, hon där Emma Green-någonting's regnbågsfärgade naglar beträffande Rysslands hbtq-lagarna. Speciellt den obekväma tystnaden efter hon sa det.
Jag har märkt att det tar tid för henne att säga två ord..tyvärr, jag bytte kanal innan hon kom till den delen om Emma Green.Mitt tålamod var slut

Men jag läste om det på Aftonbladet och idag tog de bild ihop för att visa svenska folket att de är sams.Falskhet iga dheh.Men Abeba var ärlig i alla fall och sket fullständigt i vad andra tyckte.Vad Emma gjorde var barnsligt...det här var en tävling, hon borde ha respekterat ryssarna och skitit i deras politik.
Maxaa mesha siyaasad keenay iyada oo wadan kale lagu tartamayo.

-
- SomaliNet Heavyweight
salool wrote:HilaacHills wrote: Walaahi, ingen aning men jag läste någonstans att han kände sig redo inför loppet så jag antar att han är frisk. Ja, jag håller med dig, man ska inte ha stora förhoppningar när det kommer till honom men vi får se.
Jag har märkt att det tar tid för henne att säga två ord..tyvärr, jag bytte kanal innan hon kom till den delen om Emma Green.Mitt tålamod var slut
Men jag läste om det på Aftonbladet och idag tog de bild ihop för att visa svenska folket att de är sams.Falskhet iga dheh.Men Abeba var ärlig i alla fall och sket fullständigt i vad andra tyckte.Vad Emma gjorde var barnsligt...det här var en tävling, hon borde ha respekterat ryssarna och skitit i deras politik.
Maxaa mesha siyaasad keenay iyada oo wadan kale lagu tartamayo.
På väg till posten oo iga xidhmaysa e, men just precis

Rageedi wallee.Jag är alltid neutral och ger mig inte in i politiken. Jag är här för att springa, tävla och inspirera fans och friidrottare. Det är det jag är här för att göra och det är det jag gör

Malaaqa wrote:![]()
HilaacHils, är du svensk också?
Maya ee soomali baan ahay

- AbkoowDhiblaawe
- SomaliNet Super
du vet vad jag menade

- salool
- SomaliNet Super
Hillac, har du sett pinsamheterna mr pasta ben har ställt till med idag.Det positiva är, han var inte sist.
http://www.eurosport.se/friidrott/vm/20 ... tory.shtml

http://www.eurosport.se/friidrott/vm/20 ... tory.shtml
- GeoSeven
- SomaliNet Super
- Location: Out of my mind somewhere...always somewhere, never an exact location.
The title didn't sound Swedish though 

- salool
- SomaliNet Super
^^The title is a name of a woman the topic is about.
-
- Similar Topics
- Replies
- Views
- Last post
-
- 6 Replies
- 1987 Views
-
Last post by FAH1223
-
- 1 Replies