THE MONEY YOU EARN FROM THAT SH!T IS HARAAM
ADMIN WE CAN EXCEPT INFIDELS IN SNET
Moderators: Moderators, Junior Moderators
Forum rules
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
This General Forum is for general discussions from daily chitchat to more serious discussions among Somalinet Forums members. Please do not use it as your Personal Message center (PM). If you want to contact a particular person or a group of people, please use the PM feature. If you want to contact the moderators, pls PM them. If you insist leaving a public message for the mods or other members, it will be deleted.
- COSTA
- SomaliNet Super

ADMIN WE CAN EXCEPT INFIDELS IN SNET
BUT NO WAY GAY CODED ADVERTISEMENT
Re: ADMIN WE CAN EXCEPT INFIDELS IN SNET
VAD FAN E DEN HÄR REKLAMEN. IN THE MEDEL OF THE THREADS
- COSTA
- SomaliNet Super

KAX KAX KAX LÄS INTE BARA
EVEN I SVERIGE ÄR INTE TILLÅTEN SÅNT SKIT TÄNK UNDOMORNA I DEN HÄR SÄJTEN
EVEN I SVERIGE ÄR INTE TILLÅTEN SÅNT SKIT TÄNK UNDOMORNA I DEN HÄR SÄJTEN
varför har de reklam på homo...jag fattar inte detta ...hur e det annars....själv har jag blivit drabad av influensa 
-
Unclebin-
- SomaliNet Super

- Location: shibis, shangaani iyo shabellehoose= Shanshi Serenity
Svengarad var baztuken hiemer glisten dez dash gubber limzuk fartuyk bech 
- COSTA
- SomaliNet Super

[quote="HELWAA"]varför har de reklam på homo...jag fattar inte detta ...hur e det annars....själv har jag blivit drabad av influensa
[/quote]
PENGAR VAD TROR DU ANNARS MEN DET FINNS EN GRÄNS SOM HAN PASSERAT . FRÅN OCH MED NU JAG KALLAR HONOM HALLICKEN
VAD MENAR DU MED INFLUENSA SMITTA INTE MIG JAG BOR INTE MED MIN MORSA SOM SKULLE LAGA VARM SOPPA FÖR MIG MEN JAG REKOMENDERAR FÖR DIG MASSA VIT LÖK
OCH GÅ INTE UT ANNARS FOLK KOMMER INTE ATT STÅ MED DIN ANDEDRÄKT
PENGAR VAD TROR DU ANNARS MEN DET FINNS EN GRÄNS SOM HAN PASSERAT . FRÅN OCH MED NU JAG KALLAR HONOM HALLICKEN
VAD MENAR DU MED INFLUENSA SMITTA INTE MIG JAG BOR INTE MED MIN MORSA SOM SKULLE LAGA VARM SOPPA FÖR MIG MEN JAG REKOMENDERAR FÖR DIG MASSA VIT LÖK
OCH GÅ INTE UT ANNARS FOLK KOMMER INTE ATT STÅ MED DIN ANDEDRÄKT
loooooooool.....jag hatar vitlök 
Unless you are going to personally send the owners of the site some $$$ so they can put food on their table...I say you shut it.
- COSTA
- SomaliNet Super

[quote="HELWAA"]loooooooool.....jag hatar vitlök
[/quote]
JAG GILLER INTE HELLER MEN KÖPA KAN JANG FRÅN NATURAPOTOKET DET ÄR DET BÄSTA KINESISKA MEDICN SOM JAG NÅGONSIN SETT OCH DET ÄR BILLIGT OCKSÅ
DE HÄR UNGARNA SOM VILL HA DIN UPPMÄRKSAMHET IGNORERA DE BARA ANNARS DE KOMMER ALDRIG ATT SLUTA
P.S....SÄG TILL DIN VÄNINNA SOM HAR LÄMNAT SIN MAN PÅ GRUND AV (DU VET) SÄG TILL HENNE ATT DU KÄNNER EN HERRE SOM ALDRIG SKULLE BEHANDLA HENNE SÅ ...SAMTIDIGT HAN ÄR REDO FÖR ETT NYTT FÖRHÅLLANDE
JAG GILLER INTE HELLER MEN KÖPA KAN JANG FRÅN NATURAPOTOKET DET ÄR DET BÄSTA KINESISKA MEDICN SOM JAG NÅGONSIN SETT OCH DET ÄR BILLIGT OCKSÅ
DE HÄR UNGARNA SOM VILL HA DIN UPPMÄRKSAMHET IGNORERA DE BARA ANNARS DE KOMMER ALDRIG ATT SLUTA
P.S....SÄG TILL DIN VÄNINNA SOM HAR LÄMNAT SIN MAN PÅ GRUND AV (DU VET) SÄG TILL HENNE ATT DU KÄNNER EN HERRE SOM ALDRIG SKULLE BEHANDLA HENNE SÅ ...SAMTIDIGT HAN ÄR REDO FÖR ETT NYTT FÖRHÅLLANDE
[quote="COSTA"][quote="HELWAA"]loooooooool.....jag hatar vitlök
[/quote]
P.S....SÄG TILL DIN VÄNINNA SOM HAR LÄMNAT SIN MAN PÅ GRUND AV (DU VET) SÄG TILL HENNE ATT DU KÄNNER EN HERRE SOM ALDRIG SKULLE BEHANDLA HENNE SÅ ...SAMTIDIGT HAN ÄR REDO FÖR ETT NYTT FÖRHÅLLANDE[/quote]
looooooool har du sett den här lilas skit ungen som förföljer mig nu...uff horta varenda jävla dag så får man bråka med folk här inne.
ooooh vem e den herren då...du eller

P.S....SÄG TILL DIN VÄNINNA SOM HAR LÄMNAT SIN MAN PÅ GRUND AV (DU VET) SÄG TILL HENNE ATT DU KÄNNER EN HERRE SOM ALDRIG SKULLE BEHANDLA HENNE SÅ ...SAMTIDIGT HAN ÄR REDO FÖR ETT NYTT FÖRHÅLLANDE[/quote]
looooooool har du sett den här lilas skit ungen som förföljer mig nu...uff horta varenda jävla dag så får man bråka med folk här inne.
ooooh vem e den herren då...du eller
- COSTA
- SomaliNet Super

TÄNK OM FEMTONÅRING SOM VILL DRIVA MED DIG=?
DU KAN TILL OCH MED BLI HANS MORSA
DEN DÄR HERREN ==?//VEM ANNARS
LYSNNA GE MIG CHANSEN JAG VET HUR MAN PRATAR MED GAROOBYO
HON KOMMER INTE ATT ÅNGRA ISTÄLLET
KOMMER HON TCKA DIG TILL SLUT
DU KAN TILL OCH MED BLI HANS MORSA
DEN DÄR HERREN ==?//VEM ANNARS
LYSNNA GE MIG CHANSEN JAG VET HUR MAN PRATAR MED GAROOBYO
KOMMER HON TCKA DIG TILL SLUT
hans morsa aaaaaa......nice try
jag ska inte säga min riktiga older och for resten den här tjejen vill inte träffa nån right now......she is still pissed uff p g a den killen 
- COSTA
- SomaliNet Super

Du gjorde mig skratta som fan
bröd är billigare att köpa än att baka i hemma tänk på el räkningen och den energi som du förlårar

ge mig din address jag kommer att skicka en hel låda till er bara att du vilar från bakningen
bröd är billigare att köpa än att baka i hemma tänk på el räkningen och den energi som du förlårar
ge mig din address jag kommer att skicka en hel låda till er bara att du vilar från bakningen
[quote="COSTA"]Du gjorde mig skratta som fan

[/quote]
loooooool vet du inte att det är häsosamare med hembakat bröd. Det har inget med pengar att göra, jag bara tycker inte om smaken.Mina bröd e godare.beside jag köper ibland den mörka brödet som finns i afären...typ...NJUTA och det duger till frukost men inte kvällen då gäler det mitt bröd.Varning vissa bröd som finns på afärren det kan inhålla alkohol........så läs väldigt noga innan du köper
loooooool vet du inte att det är häsosamare med hembakat bröd. Det har inget med pengar att göra, jag bara tycker inte om smaken.Mina bröd e godare.beside jag köper ibland den mörka brödet som finns i afären...typ...NJUTA och det duger till frukost men inte kvällen då gäler det mitt bröd.Varning vissa bröd som finns på afärren det kan inhålla alkohol........så läs väldigt noga innan du köper
-
Steeler [Crawler2]
- SomaliNet Super

Isn't this nice, Helwaa and Costa going down on each other.
-
- Similar Topics
- Replies
- Views
- Last post
-
- 17 Replies
- 896 Views
-
Last post by Rabshoole
-
- 7 Replies